SepetALIŞVERİŞ SEPETİM
Sepetinizde ürün yok
 
Teslimat Şartları

Web Siparişlerde Kargo Ücreti Alınıyor mu?

Ürünlere göre ayrıca kargo bedeli alınmaktadır.

Siparişimi Hangi Kargo Firmasından teslim alacağım?

Siparişleriniz Aras Kargo, Yurtiçi Kargo, Sürat Kargo, PTT Kargo ile gönderilmektedir.

Yurtdışına veya Kıbrıs’a Sipariş Gönderiliyor mu?

Yalnızca Türkiye’deki adreslere ürün gönderimi yapabiliyoruz.

Siparişler Kargo Şubesinden Teslim Alınabilir mi?

Kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Siparişlerin işleme alınabilmesi için sevk adresinin tam ve eksiksiz olması önemlidir.

Siparişler Sevk Adresinde Bulunan Farklı Kişiler Tarafından Teslim Alınabilir mi?

Teslim alacak kişinin sevk adresinde bulunmaması durumunda birinci derece akrabalarınıza teslimat yapılmaktadır.

İnternet ile verdiğim siparişlerim ne kadar sürede temin edilir?

Siparişler onay aşamasını geçtikten sonra 1 - 12 saat içerisinde işleme alınır (Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerindeki siparişlerin sevkiyatı ise, bugünleri takip eden ilk iş günü işleme alınır.). Ürünün teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişebilir.

İnternet ile verdiğim ön siparişlerim ne kadar sürede temin edebilirim?

Aksi belirtilmemişse ön siparişler 7 – 10 gün içinde teslim edilmektedir.

Kargoya verilen siparişimi ne zaman teslim alırım?

Sevk edilen ürünlerin müşterilerimize ulaşma süresi hava ve yol şartlarına göre değişmektedir. Genellikle bu süre çevre illerde 1-2 gün, Türkiye genelinde 2-3 gün şeklinde değişmektedir.

Siparişim kargoda kaybolursa ne yapmalıyım?

Tarafınıza ulaşmayan siparişleriniz için 0442 234 08 95 nolu telefondan müşteri temsilcimizle iletişim kurmalısınız. Kargo firması ile yapılacak görüşme neticesinde ürünün kaybolduğu tespit edilir ise; tarafınıza yeni ürün sevk edilecektir. Aynı ürünün stoklarımızda kalmaması durumunda, para iadesi ödeme şekline göre yapılacaktır.

Siparişim kargoda hasar görür ise ne yapmalıyım?

Teslim sırasında paketi kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz. Ürününüzde bir eksik veya bir sorun varsa kesinlikle teslim almayınız. Ürünün kutudan kırık ya da hasarlı çıkması durumunda kargo sorumlusundan tutanak tutmasını isteyerek; durumu 0442 234 08 95 nolu telefona bildirmenizi rica ederiz.

 

İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et
Whatsapp